Поставщик | Итого за ночь |
---|---|
Snaptravel | 8 514 ₽ |
KAYAK | 8 749 ₽ |
KAYAK | 9 427 ₽ |
Best hotel in town
Very clean, staff was very friendly and tried to be helpful even unsolicited. Completely-full service hotel. The hotel is within easy walking distance of everything in downtown Midland. On-site parking was really easy. The hotel is very quiet, even though there was a huge holiday wedding while I was there, and almost every room was occupied. The hotel bar is small but really nice. I believe this was originally a high-end Marriott Autograph hotel, and the current management appears to be maintaining that caliber.
Ice, beverages, snacks, toiletries, anything not in the room requires room service - a closet with ice/soda machines on each floor would, or even a discrete sundry shop near the lobby would be nice. The one restaurant connected to the hotel is convenient but highly overrated, and a little pricey of the quality - portions are plenty generous.
Best business hotel at this location (alternatives are not good).
Booking hand-off between booking.com and hotel was poor. Hotel could not find reservation on check-in. Hotel mistakenly booked only 1 night instead of requested 2 nights. Hotel was fully booked second night so wanted to remove us until the researched the booking and finally allowed us to stay.
The H Hotel расположен в центре города Мидленд. Пешеходный мост The Tridge находится в 5 минутах ходьбы, а Стадион Dow Diamond — в 10 минутах ходьбы. Для удобства гостей предоставляется следующее: круглосуточный бизнес-центр, ускоренная регистрация при заезде и ускоренная регистрация при отъезде. Если вы планируете деловое или развлекательное мероприятие, отель предлагает вам пространство площадью 6169 кв. фут; а также конференц-центр. Предоставляется бесплатная парковка сотрудником отеля.
Hotels.com
на основе 163 отзывов
Чистота
Комфорт
Оснащенность
Адрес
Заезд |
15:00 |
Выезд |
13:00 |
Правила зависят от поставщика и категории номера.
Новые правила отеля The H Hotel:
Ежедневная чистка помещений, обеспечение наличия санитарно-гигиенических средств.
Обеспечение социального дистанцирования в вестибюле.
Минимальный контакт с сотрудниками отеля и другими гостями.